bla bla bla

Igår var det skräckfilm som gällde.
mysigt var det.
petra hade tyvärr inte sin "partner" med sig (dålig stil N!!!!!),
men jag tror hon njöt ändå när jag satt och pillade henne i
håret så hon nästan somnade. hihi.
spelade när och fjärran också, var bara lovisa som hade
intresset tror jag, haha.

åkte hem till simon vid midnatt.
somnade direkt och vaknade vid 8 imorse.
simon åkte och jobbade och jag sov vidare, fysatan vad skönt det var.
gick in till hans familj senare och åt lunch, tittade på tv
och väntade på att han skulle komma hem.
när han väl kom hem gjorde vi inte så mycket.
åkte sedan och hämtade den dåliga partnern nisse och
åkte till ockelbo. killarna skulle på möte och jag gick upp
till ica för att köpa lite godis och träffade även på mandy.

kom till pappa runt klockan 18 och jag hann bara äta
och packa ihop lite så skjutsade pappa mig till mamma.

nu ska jag titta på beck och mysa ner mig i sängen.
imorgon har vi sovmorgon, fasen vad skönt.

hörshej!



saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0