tiden bara rinner iväg

bara jag som tycker att tiden går fort?
saker som hände för ett år sedan känns som om det var
för nån månad sedan.
sommaren är över, hösten är här och snart är det fan jul.
jag tycker det är skrämmande.
det är fan läskigt hur tiden går så fort.
allt har gått så himla fort nu i år.
jag har vart i turkiet och det längtade jag till i 1,5 år. nu är det över.
halva mitt liv har jag längtat efter att bli 18 år, nu är jag det.
har varit det i snart 2 månader.
jag går redan sista året på gymnasiet och jag tycker jag började 1an nyss.
snart tar vi studenten och står där arbetslös och inte har nått att göra.
vad ska man göra med sitt liv? vad vill man bli?
vad ska man jobba med i ungefär 45 år?
jag har ingen aning, jag vet bara att tiden går fruktansvärt snabbt.
helgerna som man längtar till på måndagmorgnarna är över på ett
klick och jag tycker det är hemskt.

nu ska jag fortsätta kolla på beck och ta något litet att äta.
godnatt!


Kommentarer
Postat av: evelina

Visst va vi på samma ställe i turkiet under samma tid nästan?

2010-11-11 @ 15:31:47
URL: http://nagelblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0