sanningar om mig själv

Jag har blivit nominerad av min kära vän Ida Bohlin.
I det här priset så ingår det att jag ska dela med mig av 7 saker som ni läsare förhoppningsvis inte vet om mig.

1. jag är otroligt rädd för att göra fel inför folk, jag skäms väldigt lätt

2. jag är kär för andra gången i mitt liv nu.

3. jag äter alltid något onyttigt. förr kunde jag äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt men nu har jag märkt att det inte funkar längre men jag fortsätter ändå att äta fast jag har gått upp sjukt mycket i vikt.

4. jag har jätte dåligt självförtroende. jag känner mig alltid ful när jag ser någon tjej jag tycker är jätte fin som går förbi och tänker: varför kan inte jag se ut som henne?

5. jag har sjukt mycket kläder.. alldeles för mycket!

6. jag har jätte svårt för att säga emot och säga vad jag egentligen tycker.

7. jag älskar att bli rädd och att åka karuseller det är riktig effekt i, annars är det inge kul :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0