två dagars med simon

Lördags:
åkte till valbo med mamma.
åt på Ikea direkt och gick runt och kikade lite.
köpte en flanellskjorta från gina tricot, asskön.
sen kom simpus! då blev jag ännu gladare ;)

mamma åkte hem direkt och vi tog en sväng till
lingvalls motorer eller vad det heter och kollade
på massa skotrar.. i typ 5 min sen tröttnade vi. haha.
åkte tillslut till skutskär och åkte runt och visade honom lite.
kom hem och hade absolut inget att göra.
var aströtta så satt bara och kollade på tv hela kvällen.
la oss sen i sängen och kollade på Dear John och somnade efter den.
halv 1 somnade vi, ganska ovanligt oss,  höhö.

Söndag:
vaknade halv 9 (trodde vi, halv 8 var klockan).
klockorna hade ju vridits tillbaka, virrigt.
gick upp, pratade lite med mamma, gick och la oss
igen och kollade på Knight and day som vi laddade ner i lördags.
åt frukost, gick ut med bozze och la oss och kollade på alla
avsnitt av solsidan, haha! dom är ju helt sjuka ju, så jävla
bra! finns nog ingen sjukare serie och man blir irriterade
på exakt alla i serien också ;p

sen kom lillebror och ville ha skjuts till en kompis som
bor precis vid mormor så vi skjutsade honom dit
och åkte till mormor på en gång och hälsade på.
fikade, pratade och åkte hem till simon vid 6-halv 7.
tittade på film och somnade typ skit tidigt som vanligt.
höhöhö

Idag:
klockan ringde klockan 6. blääää
åkte till lingbo, släppte av mig vid tåget,
tog tåget till gävle, tog två toast på donken,
väntade på bussen en halv timme, åkte hem,
satte mig vid datan.
ska städa lite grann och gå ut med bozze om ett tag.
ikväll blir det mat och bio (saw -3D) med isabell.
längesen jag träffade den tjejen nu! :)



jag och erik i bollhavet på birka -99 skulle jag tro. (;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0