tråkig men ändå mysig

igår:
åkte med tjejerna till ockelbo.
snyggingen kom och hämtade mig med nisse.
åkte och käkade pizza i lingbo och sen kom niklas också.
åkte och sladdade, jag och simon i hans och niklas och nisse i niklas bil.
haha, så jävla galna.
förstår inte hur man kan ha sån kontroll över bilen fast man sladdar så.
lite läskigt men spännade var det ju (;

åkte hem till simon sen och tittade på tv.
gick ut till ladan och kollade på film.. eller ja,
jag läste till nationella och simon höll på och somna :) sötfis.
tittade klart på världarnas krig och somnade.

idag:
vaknade vid 6.
klädde på oss, gick in till dom andra, åkte till lingbo,
hämtade nisse, åkte till deras jobb.
gick därifrån till station och sen kom amanda också.
åkte till skolan och skrev nationellt prov.
gick väl sådär, var lite svårt.
gick och åt med amanda när vi var klar vid halv 12.

åkte hem och la mig i sängen med datan.
ska snart göra nått vettigt hoppas jag,
kan inte sitta här hela dagen även om jag vill det :)
denna kväll kommer bli ganska tråkig men ändå mysig.
älskar att bara ligga och ta det lugnt även om det blir långtråkigt.

tror jag ska städa rummet lite, behövs ser jag.
nä nu får det bli gjort, höööörs hejdooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0