söthjärta

hade en lektion idag, religion, sen slutade vi.
onödigt shit!
gick ner på stan med petra, kollade runt lite efter
presenter till simon och julklappar till oss själva :)

åkte hem vid 2, satte mig vid datan.
gjorde iordning tacos till mig och lillebror
och sen la jag mig i sängen och kollade
på jönssonligan på mallorca, helt störda! :)
somnade ett tag också, asskönt.
tänkte nyss göra nudlar också men alla sov så det sket sig..

imorgon åker jag uppåt igen eftersom goshjärtat fyller 20
på fredag så lovade att vakna upp med honom på hans födelsedag (:
mysigtmysigt.

ska snart sova så man orkar upp imorgon.
helt död på morgnarna.
usch.
hörs
hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0