snöööööööööööööö

jag hatar snö. jag hatar snö. jag hatar snö och jag hatar snö.
jag tror ni har fattat nu att jag hatar snö.

vaknade hemma hos simon.
och det var alot of snow outside.
inte skoj så att säga.

åkte till lingbo, tog tåget till ockelbo.
amanda kom till station. satt där med mig ett tag
innan petra kom och vi tog tåget till bollnäs.
när vi väl kom till bollnäs så tog vi en varsin korv + dricka.
gott! hihi.
sen så kom klassen (typ 7 stycken) och hämtade oss
på station och vi åkte mot höghammargymnasiet på studiebesök.
ett gymnasium för funktionshindrade, skojskoj.
fick se mycket roligt. höhö
åt på max sen, åkte till skolan och somnade på bussen.

sitter i skolan nu och laddar inför kvällen.
söta så 9or kommer på öppethus och vi ska ge lite info om BF
och 2orna ska visa upp shakespeare.

om typ 1,5 timme blir det mat. hoppas det blir gott och om
3 timmar kommer alla 9or.

hörs hej!



tror detta är min största fobi! okej, kanske inte.
men den här fobin är jäääävligt stor iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0