pusss

fredag: härlig kväll med underbara brudar.
fick med mig P hem, mys.

lördag: vaknade vid 9-halv 10.
gjorde omelett, mmmmh.
sen gick vi på en promenad, petra gick till
sin kusin och umgicks med dom
och jag gick hem med bozze och la mig
i sängen på en gång.
tog bussen till gävle och tåget till holmsveden.
där var det hur mycket snö som helst så man fick
skit mycket snö i skorna, USCH FÖR SNÖÖÖÖ!
tittade på vampier sucks och newmoon
och somnade ganska snabbt efter det.

söndag: har vart skit trött hela dagen.
var ute en stund i det fina vädret
och sen har vi bara legat inne hela dan.
tåget hem var försenat en halv timme.
kom hem vid halv 6 typ fast jag skulle komma
en timme innan, suck.
åt mat, pratade med petra och sitter vid datan nu.
ska kolla på film nu tänkte jag,
jönssonligan får guldfeber :)

sen är det beck också, hoppas att den är bra :)



tycker vi är ganska snygga ja! eller?

Kommentarer
Postat av: p:et

always baby, always ;)

2010-11-28 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0