puss

var och hälsade på petra i en timme hos hennes kusin som
bor här i skutan. det var mys.

har även städat rummet lite, duschat, ätit äpple (två faktiskt),
tagit en promenad med boz, cyklat och frysit ihjäl.
ganska vettiga saker förutom att sitta vid datan då.
höhö.

imorgon har vi sovmorgon, komp sen öppethus och infokväll.
sköööönt.
börjar 12.20 men åker in till 11 för att äta med mina coooola bruds!

imorgonkväll åker jag till simon en stund och sedan hem.
eftersom vi ska till stockholm på SACO-mässa på
fredagmorgon så lär vi vara i skolan 06:50 och därför kan jag ej
sova hos honom, usch på det.
menmen, man överlever väl ändå .. måste iaf.

nu ska jag sätta på en film och gosa ner mig i sängen,
utan min kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0