pappahelg och mys med simpus

åkte ju som sagt till simon igår.
mysigt var det.
när jag kom till holmsveden så åkte vi direkt och köpte
godis och kollade på kommisarie späck när vi kom hem.

sen gick vi ut till hans rum och skulle kolla på film.
vi såg nog den sämsta filmen som någonsin skapats iaf.
om ni inte har sett den, se den inte.
den heter "hora" och sen sög verkligen.
handlade om en tjej som blir våldtagen och blir helt psyk
och mördar sedan de som våldtog henne. låter som en rätt
klassisk "skräck" film men vi trodde verkligen att den skulle vara bra.
slutet är nog det sämsta jag sett..
som sagt, se den inte! höhö.

kollade ju även på hostel 2! måste säga att den
första filmen var äckligare även om den här var äcklig.
men ganska bra film ändå :)
sen somnade vi, som vi inte fick göra
och sen fick vi skynda oss till söderhamn
för att hämta hans storasyster och mamma.

kom hem, kollade på transporter 2 kl. 3 på morgonen
och somnade sedan skönt i hans famn.
vaknade vid halv 11 idag och bara slappade tills
mitt tåg gick 13.12 till gävle.

kom hem, kollade på tv med kricko och sen
började vi rensa hennes garderob och det resulterade i att jag
köpte en väska och massa kläder av henne :)
very najs!

snart ska jag börja kolla på film och sen sova.
hörs hej!



simon molander. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0