orkar inte med någon perfekt rubrik

1. Är du i ett förhållande? ja
2. Om inte, varför inte?
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? ungefär 1 år och 7 månader
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? simon
5. Hatar du ditt ex? nej det gör jag inte
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? ja
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? ja
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? förhållanden
9. Är du en player? nej det hoppas jag verkligen inte att jag är.
10. Har du blivit dumpad? ja
11. Har du blivit sårad? japp
12. Har du dumpat någon? ja
13. Är du en bra partner? det tror jag. jag försöker vara en bra partner iaf :)
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? vet inte riktigt.
15. Är du kär i någon nu? ja
16. Har du någon beundrare? inte vad jag vet, men det har jag säkert
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? ingen är perfekt. men han ska vara snäll, generös, omtänktsam, visa kärlek och inte vara rädd att visa andra känslor.
18. Har du varit kär i flera samtidigt? nej
19. Har du sårat någon allvarligt? det tror jag
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? jag vet inte riktigt.
21. När du vill ha någon, vad gör du? försöker visa intresse.
22. Bästa raggningsrepliken? ingen aning.
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? man lär känna varandra, pratar och skrattar mycket. man gör saker istället för att bara ligga där liksom.
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? min underbara pojkvän
25. Vad tänder du på? klädstilen, håret, snyggkropp och personlighet.
26. Är du gift i framtiden? det tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0