love the way you lie part 2

lördag:
åkte till petra.
simon kom och hämtade oss. åkte till sandviken på 20årsfest.
gick hem till jim med simon och sov där.

söndag:
vaknade en gång i timmen av att jag lär vända mig för att jag har ont
i höften pga den tunna madrassen vi låg på, med två små fleece(?)filtar
så vi frös ihjäl typ.
åkte till AGA och åt nuggets och pommes, mmmmh.
hämtade sedan bilen vid freddie och lovisa
och åkte hem till simon i holmsveden.
kikade lite på tv och åkte sedan till hans farmor och farfar
eftersom det var farsdag.
fikade lite och lekte med hans lillebror och kusinbarn.
finns inte ord för hur söta dom ungarna är alltså :)
åkte hem till simon igen och kollade på två filmer och somnade.

måndag:
vaknade klockan 6 av en otroligt pigg pojkvän. herregud..
låg kvar som en död sill tills han hoppade på mig och började (somvanligt)
sjunga: man ska va morgonpigg, morgonpigg, piggpiggpigg, morgon pigg!
väl uppe, klädde på oss, gick in, åkte iväg till lingbo, hämtade nisse,
åkte till station och dom till jobbet.
kom till skolan 2 timmar förtidigt .. suck.
satt där med massa trevliga 2or, kom några klasskompisar när var hur
och sen kom mina kära väninnor amanda och petra.

handikapp med owe - film / älskar, älskar inte - ganska bra faktikst.
lunch.
handikapp med kerstin - slappppp.
webbdesign - göra egen hemsida.

skrev ner lite i almanackan när jag kom hem.
det är mycket som händer nu, helt sjukt.
på onsdag är det nationellt prov i svenska,
på fredag blir det stockholm och gå på SACO-mässa.
nästa fredag fyller simon 20, söndagen är det 1a advent
och förmodligen nånting skoj och mys med tjejerna.

nu ska jag börja plugga lite, och sedan ska jag kanske sätta på en
film och mysa ner mig i sängen.



från förfesten hos bella förra fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0