hemmamys

dagen har varit otroligt skön.
varit hos doktorn
kollat på film (the last song, och för er som sett den
vet ju att den är rätt sorglig så jag bölade självklart
)
pluggat
suttit vid datan
busat med bozze
lagat mat och ja.. inget mer tror jag.

är klar med mitt tal nu också.. det får va som det är nu.
jag hade gråten i halsen av panik och satt och skrek bara
för att jag var så arg. hatar att skriva när man inte
kommer fram till nåt, bara nöter på samma gamla ord.
usch. men klar blev jag iaf och får hoppas att det blir
något bra av det imorgon när vi har svenska nationella.

ska gå ner och duscha nu och sen tänkte jag lägga mig i sängen
och läsa min fridatidning som jag fick av mormor idag och
sen kolla på nån film eller sova tror jag.

imorgon åker jag upp till simpen efter skolan
och myser med honom.
får även träffa mina underbara brudar i skolan också,
saknar dom.
puss!


tycker majly sajrus är rätt bra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0