<3

min älskling kom inte..
han mådde inte alls bra så jag bad honom att stanna hemma
så han blir frisk även om jag vill ha honom här.
puss på honom!


det blev idol med mamma.
LINNEA är väl bara för cool! eller hur?
ascool är hon.
bara namnet beskriver ju att hon är cool :D höhö.

kollade även på cirkus möller och den karln lär ju ha nått
som är lite för löst skruvat i skallen iaf?
hur i helvete kan man vara så naturlig och sjukt rolig
på samma gång?
jag döööör. alltså det där programmet är så sjukt bra
och alla idéer är asknäppa. jag förstår inte hur dom kommer på allt.
haha. helt sjukt!

ska nog sätta i en film och mysa i sängen.
kanske läsa lite ur min veckorevyn jag köpte idag också.
har fettat med mamma hela kvällen så jag har apont i magen.

hörs hej!




bild från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0