simon-helg

I fredags hade jag omprov i samhäll.
det går verkligen inte bra i det ämnet,
men ska jag vara ärlig så orkar jag inte bry mig
så mycket om det.
lägger energi på det jag tycker är roligt istället.
åkte hem efter provet och packade.
mötte simon i valbo och åkte till farmor
och firade henne. myspys!
kom hem och tittade på film, somnade ganska
tidigt, inte så ovanligt. hiihih skönt.

Igår vaknade vi halv 12, båda var helt chockade
över att vi hade sovit så länge.. inte likt oss.
åt lite frukost, tog en dusch och åkte i väg till
stan och shoppade lite där.
åkte sedan iväg till valbo och fortsatte shoppandet ..
eller ja, letandet efter julklappar.
gick inte så himla bra, båda var rätt slut.
när köpis stängde åkte vi till farmor och farfar
och fikade och kollade en liten snutt på narnia (;
när klockan närmade sig 8 började vi röra oss hem
och mys ner oss framför tv:n med lite gott.

Imorse vaknade vi rätt tidigt, duktigt.
åkte sedan iväg och städade.
polerade golv någonstans, höhö.
var ganska roligt faktiskt (;
åkte hem, kollade lite på tv och sen skjutsade simon
ner mig till station och jag åkte hem till pappa.
åt tacopaj (muuuums) och kollade på tv, packade
och åkte till mamma.

nu har jag så fruktansvärt tråkigt, till och med så att jag
har pratat med petra i 40 min, i telefonen.
också ovanligt. vi kan prata om mycket på bara 10 min,
men 40 min är ganska duktigt ;) haha.
ska försöka fixa i mitt rum, som vanligt när jag har tråkigt.
vill inte sitta och nörda vid datan så måste försöka göra nått annat
och då blir det oftast att jag håller på med mitt rum, även fast
det inte behövs. rätt wierd jag!
heheheheh

nä, hörs hej.



jävla söting!
lillebror. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0