min dag i en kortfattad (ska försöka) version

dagen började med att jag vaknade halv 9.
gick ut med bozzelouie och skyndade mig att tvätta håret.
fönade, sminkade och plattade håret och cyklade sedan
till centrum för att ta bussen till stan.
mötte petra och tog bussen till valbo för att shoppa..
.. och shoppa blev det. utav bara h-vete.
köpte sängkläder, jeansjacka, tröjor, shorts, hörlurar och massa annat.
blev lunch på IKEA också, som vanligt - kotlettrad.. mums!
åkte till gävle vid halv 4 och kollade runt lite.
tog bussen till skutskär halv 5.
mamma kom och hämtade oss och jag fick köra.
åkte till willy's och handlade massa gott (faktiskt nyttigt).
blev paprika, gurka, dip och morötter.
kom hem, bytte sängkläder och myste ner oss i mitt täcke
som jag fick i julklapp, ett dubbelsängstäcke närmare bestämt.
provade lite kläder som vi köpt idag och började fixa iordning allt gott.
köpte även två tröjor av petra som hon skulle lämna tillbaka, näääjs.
så nu sitter vi och tittar på "pirates of the carribien" och har käkat
nyttigt så snart kommer vi sova gott tror jag, hihi.

imorgon åker jag och petra in till stan en sväng innan vi tar tåget
uppåt i sverige några mil och jag hoppar av hos simpus. mys.

några bilder från idag:



död tjej



återupplivad? ja jag mådde som en prinsessa







ena tröjan av petra och shortsen jag köpte! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0