kommer sova som en prinsessa, eller inte..

Kollade nyss på Piranha, eller ja, Piraya som den heter på svenska. Ganska läskig, halvbra och jag kommer få mardrömmar efter sista scenen. För er som ej sett den tänker jag inte säga nåt mer, men för er som gjort det kanske förstår min känsla? hoppas!!! höhö. Iallafall, om jag inte får mardrömmar av den där jävla fisken så kommer jag nog sova helt underbart. Mitt nya täcke är guldvärt och ja, jag kommer sova skönt iallafall.

Just ja, I måndagsnatt drömde jag om att vi var i Dubai, fråga mig inte varför, jag vet knappt själv och gissa vad? Jo vi blev bombhotade, meeeeeen vi överlevde och sen helt plötsligt rullade vi ner från en massa klippor som förde oss till vattnet och vi skrek av glädje: VI ÖVERLEEVDEEE! tjoho för det.
hoppas att jag inte drömmer nå fler såna drömmar och hoppas verkligen inte att jag får mén för livet med att vara rädd för vatten, vilket jag är just nu. hehe rädd tjej, eh ja.

hehe, helt ointressant inlägg, men var iaf tvungen att skriva något mer än:
jag har sett piranha alldeles nyss, jag är rädd. godnatt.
så aa, ni fick stå ut med lite annan onödig info också (;

goodnight everybody!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0