julhelgen rinner ut

hade en jätte mysig julafton med familjernaoch släkten.
älskling kom senare på kvällen och gud så jag trivdes.
igår stod valbo på schemat så vi åkte dit och kollade lite
på elektronikaffärerna. najsnajs!
drog sen hem till simon och spelade tvspel, sov, tvspel igen
och sen film. kollade på Inception, både bra och dålig.

vaknade halv 11 imorse, somnade om till 12 medans snyggot
spelade tvspel.. höhö.
gick in, åt mat, gick ut och skottade en stund, kollade på film
och åkte till tåget vid klockan 3.
christer och jacob kom och hämtade mig eftersom dom ändå var
i närheten av station och så åkte vi hem.
maten stod på bordet så det var bara att äta och åka till affären
sen med mamma.
köpte sex and the city filmen och två skvallertidningar som jag
sitter och läser i nu (:
promenad med bozze och ett långt samtal med P om våra planer
för morgondagen och övriga lovet.

vi ska ta en heldag i valbo imorgon. shoppa, äta och shoppa lite till.
hehehe känner på mig att plånboken kommer vara ganska tömd
imorgonkväll iaf ;) haha.
sen följer petra med mig hem och myser!

nu blir det tv:n, hööörs heeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0