julafton!

kunde inte sova många timmar i natt eller..
var orolig och nervös!
det första jag gjorde när jag vaknade var att väcka
lillebror och öppnade våra största paket som var onödiga
att ta med till jacobs farmor och farfar senare.

JAG FICK EN TV!
huuuuuur lycklig som helst :D
och jacob fick en baslåda .. och gissa? jo jag hör knappt min
tv eftersom han spelar så hög musik. snäll lillebror sådär på julafton!
men det bästa är ju att han spelar MIN BRAAAIGA musik (;

ska snart ta en dusch och fixa mig, packa i alla julklappar,
packa väskan och dra till "farmor och farfar" och fira jul där först
sen sticker jag till pappa efter kalle anka och firar där.
senare på kvällen kommer simpan också och imorgon drar vi hem till honom
och åker hem på annandagen.

mysig julhelg, jag älskar julen.
känner mig som en liten 5 åring som springer
runt och är alldeles hispig. hahah usch.
nä hööörs hej!
och hörni.. GOD JUL! :D







bozze trivs med en filt inne på toaletten och jag trivs med min tv (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0