jul, jul, strålande jul

Idag var det julavslutning och gud så jag trivdes.
efter det stack jag petra maya och lina till dollarstore
och SHOPPPPADE satan.
vi shoppade hur mycket som helst, eftersom det är billigt då
som sagt :)
drog ner på stan och fortsatte att shoppa.
asså såhär mycket som jag köpte idag har jag inte köpt på länge
iallafall. helt sjukt. förvånad själv. höhö.
Ulrika och lillelin kom och hämtade mig och petra i stan
och skjutsade hem mig och dom fortsatte hem till ulrika och johnny.

när jag väl kommit hem började jag slå in julklapparna
och sedan skulle vi hämta moster och kusin
som var hos mormor så jag övn.körde dit och hem.
slog in några julklappar till och lagade mat.
åt och sen fick jag skjutsa dit dom igen.
kollade på morden i sandhamn också, sjukt bra.
synd bara att det inte är fler avsnitt.

jullov: check
julklappar: check
städat rum: not check - får bli storstädning imorgon
färdig för sängen: check!

så nu ska jag sova och se fram emot imorgon.
ska nämligen till valbo med familjen. jag och jacob ska gå
själva eftersom vi inte får gå med mamma och christer..
.. jomenvisst, ska bli skit kul, brukar inte hända att jacob vill gå
ensam med mig så det ska bli ett spännande äventyr :D
mamma lovade faktikst donken också, så ja jag är nöjd.
höhöhö, godnatt!



bild från en vinterdag i 1an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0