jag är full av tankar

jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.
har redan gjort 4 inlägg på mindre än tre timmar.
inte likt mig.

jag vill skriva ur mig allt.. allt möjligt.
att det är apkallt ute, att tiden går fort,
att jag har världens bästa vänner, att jag har världens
bästa familj och en helt fantastiskt underbar pojkvän,
att jag saknar allt från förr och att jag längtar tills
vi tar studenten och får sommar igen, vad jag tycker
om vissa människor och händelser i vardagen.
precis allt.

skulle kunna sitta uppe hur länge som helst.
är hur trött som helst men vill inte sova.
ska upp halv 7 imorgon så känner mig skyldig mot
min kropp att sova nu. tiden är inne.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0