hela dagen har varit nervös

religion var den enda lektionen idag.
skrev lite om islam och krisendomen.

gick och åt och sen började vi sprida ut oss för att sminka,
byta om och sedan gå till maxim till klockan 13.
genrepade 1 gång, sedan kom alla BF-ettor och några
till. sjukt nervöst var det.
hade inget ljus på scenen förän mellan första och andra
föreställningen, blev lite fundersamma där om
det verkligen skulle bli som vi tänkt oss
men det blev bra tillslut.
föräldrar, släkt och vänner kom till halv 6 och vi satte igång.
det var mycket roligare att göra för dom äldre,
tror dom fattade lite mer skämt och sånt än vad ettorna gjorde.
men det gick otroligt bra och är riktigt nöjd med våran lilla insats.

åkte hem till mormor för att släppa av moster och körde sedan
hem därifrån.
går otroligt bra och mamma tror att jag har tjuvtränat med någon
annan för att jag är så duktig, hihi lite kul och höra :)

nu ska jag dricka varm choklad och titta på film.
hörs hej.



"silvia" och "kungens älskarinna camilla henemark"

















felicia, eller hm .. silvia är sååå duktig på att köra på bakhjulen!
- tittta! så häääär långt kom jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0