ett strålande leende

jag åkte till skolan vid halv 12.
väntade på att petra skulle komma in till
gävle med tåget men det stod still tillräckligt länge
för att vi skulle komma försent till dagcentret
så vi sket i det och gick ner på stan istället
och åt lunch. myyys
emil och anna kom och hämtade oss och vi åkte
till arlanda. tårar rann längs kinderna och
vi åkte därifrån utan anna.

musik på hög volym och raka vägen till skutan.
väl hemma drack jag kaffe med mamma och
kikade lite på tv.
nu tittar jag på morden i sandhamn och ska väl
sova efter det, skönt sirrru.

imorgon är det pysseldags i skolan och efter det
har vi massa rest-tid som måste användas flitigt.
om vädret tillåter så åker jag till valbo med mamma
och kikar runt lite och efter det åker jag till simon.




söta flickor på arlanda som drömde sig bort

Kommentarer
Postat av: pppp

drömmer är bara förnamnet baby!!!!

2010-12-20 @ 23:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0