en underbar helg

igår:
var till stan en sväng med mamma
på eftermiddagen.
köpte hårfärg som vi ska använda om några dagar.
åkte hem, åt och sen fick jag övningsköra.
hehehe vill köra hela tiden nu.
började plugga lite smått och då kom simon också.
åkte till willy's och köpte lite gott.
tittade sedan på tre filmer:
twelve, bröderna karlsson och ensam hemma.
somnade en stund innan ensam hemma var slut och
tvär "dog" direkt efter.

idag:
vaknade vid halv 10 och satte igång ketters to juliet
och direkt efter frozen.
sen skulle ju självklart pojken åka ifrån mig och
vi åkte till per (jacobs farfar) som fyller 70 år och firade honom.
fick köra hem också, går asbra.
satte mig vid datan direkt och nu ska jag nog plugga lite
grann och sova.
imorgon är det lucia och jag kan inte förstå hur tiden går så snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0