Dag 9, Något jag är beroende av

Jag är beroende av musik. Jag lyssnar alltid på musik.
Allt blir så mycket bättre av musik och det får mig att bli glad
även när jag mår som sämst.

En annan grej jag är beroende av är vänner.
Utan vänner klarar man sig inte, oftast inte iallafall.
Bra vänner gör en glad, de gör så att man mår bra.
Bra vänner får en att känna sig lycklig och får en att ha roligt.
En bra vän/flera bra vänner är viktig(a).

Jag är även beroende av att känna kärlek och att
känna mig omtyckt.
Jag funderar ofta på vad folk tycker om mig,
om de tycker jag är en bra person eller om de
tycker att jag är skit dryg och bara vill att jag ska dra typ..
höhö ne men asså, jag är väldigt fundersam över nya möten och
vill göra så bra ifrån mig som möjligt för att folk ska tycka om mig
och jag klarar inte av att folk tycker illa om mig.
Jag tar allt väldigt personligt, vad det än är och därför
måste jag känna att folk verkligen tycker om mig och försöka
göra så att människor i min omgivning tycker om mig så mycket
som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0