Dag 7, Mina rädslor och fobier / Dag 8, Mina nyårslöften

Mina rädslor är nog att bli lämnad ensam (att personer jag tycker om ska lämna mig), att något ska hända någon/några jag bryr mig om och att jag själv ska dö eller göra något jag kommer ångra.
Mina fobier är snööö och kyla, tystnad (måste ha något ljud omkring mig hela tiden) och folk som ständigt frågar saker som dom redan vet eller efterfrågar saker, det blir jag fruktansvärt irriterad på. gör säkert det själv utan att jag märker det också .. höhö (;
Typ som:
- Är det okej om jag åker med dig? min bil är trasig..
- Ja, gör så du.
- Är det säkert? Jag menar om du inte har plats så kan jag fråga någon annan.
- JAG HAR PLAAAAAAATS!


Mina nyårslöften är:
* sluta äta/dricka så mycket skit, iaf på veckodagarna.
* ut och gå med bozze mer.
* spara pengar, hålla i dom längre och inte köpa upp dom på en gång.
* börja säga vad jag tycker och tänker istället för att hålla det inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0