Dag 5, Mina största intressen / Dag 6, Ett underbart minne

Mina största intressen är att vara med min pojkvän,
fixa och trixa i mitt rum, shoppa, mysa och att ha det riktigt roligt
med mina vänner.
Allt det gör mig glad, det får mig på bra humör.





Jag tror jag har 3 underbara minnen faktiskt.
Det är nog turkiet resorna.
Att vara fri, sola, bada och gå som man vill i 1-2 veckor
gör mig otroligt lycklig.
Att känna värmen och att ha det så fantastiskt mysigt med
min familj som jag nästan aldrig har gör att jag mår ännu bättre.
Jag har varit i turkiet 3 ggr i mitt liv, 2007, 2008 &2010
och alla dom resorna har varit helt makalösa.
Finns inga ord på hur mycket jag saknar det stället.
Därför är det ett (tre) underbart minne.



2007



2008



2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0