Dag 1, Om mig.

Mitt namn lyder Sinikka Linnea Ivarsson, född 19 september 1992.
Föddes i Uppsala och bodde då i Harnäs tills mamma och pappa
skiljde sig när jag precis fyllt 4 år.
Båda mina föräldrar hittade nya väldigt snabbt vilket resulterade i att
vi flyttade in till dom väldigt snabbt också, då var jag inte ens 5 år.
Mamma och jag flyttade in till Christer & pappa och jag flyttade till
Johanna och hennes två barn. greaaaat!

Som person är jag väldigt nyfiken, musikkunnig
och har väldigt mycket energi, iallafall ibland.
Jag är en nattuggla och är väldigt väldigt morgontrött.
Har kort stubin och är otroligt invecklad när jag
ska berätta saker, och båda de sakerna har jag fått av
min kära far. Inget jag är stolt över.
Jag älskar skräckfilmer och är oftast väldigt glad av mig.
När jag blir sur så är jag det väldigt länge, har svårt att
släppa saken jag är sur på och blir väldigt lätt irriterad.
Har också väldigt svårt att uttrycka mina känslor,
alltså mitt tycke. Jag säger inte alltid vad jag tycker.
Är otroligt försiktig med att det inte ska bli konflikter eller bråk.

Jag går sista året på Barn-och fritidsprogrammet på Polhemsskolan.
Trivs hur bra som helst och mina klasskompisar är asbra.
Mina absolut finaste vänner går självklart i min klass och
jag är så otroligt tacksam över att jag träffar dom nästan varje dag
och att jag lärt känna dom, de gör mina dagar till något bättre.
Är tillsammans med världens finaste också, Simon Molander.
Puss på honom.

Tror inte att jag har så mycket mer att säga om mig,
tror det får räcka. höhöh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0