bio, karlstad och mys

fredag:
bio stod på schemat.
Due Date var så jävla bra.
skratta så jag nästan kissade på mig, haha.
så sjuka människor (;
åkte hem till simon och somnade direkt.

lördag:
vaknade halv 6 och började resan till karlstad
för bilköp.
somnade snabbt, ensam i bak och sov typ 1,5 timme.
social tjej :) höhö..
bilen var jätte fin, silvrig bwm.
åt i filipstad och åkte sedan hem till
jannes föräldrar i ho(r)fors som simon säger och fikade lite.
åkte sedan till mig och somnade till eclipse. mys.

söndag:
vaknade vid 9, kollade klart på eclipse och åt frukost.
åkte sedan till jula och skulle köpa sätesvärmare
till mig som jag ska ha i bilen.
men det fanns ingen så han köpte underställ till
både honom och mig istället :)
snäll han, <3
skjutsade hem mig och åkte hem till sig.
nu sitter jag här och har laddat ner några filmer..
tänkte kolla på en av dom och sen tror jag det blir mat,
hoppas det iallafall, är skit hungrig.

ikväll ska jag på stadiumkväll med familjen och handla.
mysmys.
hörs hej!



hahahaha älskar den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0