att krypa ner i en varm säng gör nog min dag idag

det är aaaaapkalllt! jag skakar och jag hackar tänder.
okej, så kallt är det inte.. men jag fryser lite iaf.

petra och jag åkte in till stan igår för att handla lite saker.
köpte en kjol och en cool hatt jag ska ha på nyår tänkte jag, höhöhöhöh.
sen åkte jag till simon och petra åkte hem.
knäppte lite kort på sajmons nya bil med hans nya cooola kamera och bara
myste igår. kollade på nån boxningsfilm också, och vad gjorde jag då.. jo jag somnade
och klockan var 8, ruuulig flickvän. eh nej, heheh.

vaknade klockan 7 imorse, för att simon skulle upp och jobba.. suck.
åkte med till lingbo och hoppade på tåget där som gick 08:18 för att vara exakt.
kom till gävle klockan 9 och tog bussen hem direkt.
fick cykla från centrum utan vantar!!! ja, måste erkänna att jag frös om händerna faktiskt.
kom hem, moster och kusinerna hade sovit här i natt så dom var kvar, najs.
gick ner och tog upp tvätten, delade ut den och sen satte jag mig här.
ska prova lite kläder snart och bestämma vad jag ska ha med mig till fjällen.
ska åka upp dit och fira nyår med simon och några till.
försöker leta på nån bra film man kan ladda ner också
så att man inte sitter här och ruttnar resten av dagen..
lär laga mat också, ooooorkaaaaar iiiiinte.

åh, nu är det RIHANNA PÅ MTV, ska höja och dra. höööörs heeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0