livets mening. vad är det egentligen?

när livet plötsligt bara rasar. 
från topp till tå. 
från berg till botten av havet. 

att allt kan förändras på en natt. 
att försöka förstå hur en annan människa 
kan känna som den känner,
när man själv känner helt tvärtom. 

varför ska livet erbjuda dessa svåra och
tuffa besluten att ta?
varför kan inte livet alltid vara 
en dans på rosor? 
att förlora en person som stått en 
absolut närmast under 4-5 år. 
jag tog beslutet men det är jag som
mår sämst av det tror jag. 
fast ändå bäst. 
jag kan inte riktigt säga vad som
försiggår i min hjärna just nu. 

blandade känslor lämnar jag återigen
ett gammalt liv och försöker se 
det positiva till ett nytt.

inte alltid lätt att ta beslut men 
de måste tas. 
jag mår sämre än sämst förövrigt
och jag har haft alla odds emot mig 
nu i veckan. 
hoppas på en vändning snart 
så jag blir lycklig igen och kan leva livet 
på nytt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0