senaste veckorna

 
 
 
 
 
vi hade maskerad i lingbo den 15e. så roligt!! jag var sjuksköterska. 
 
jag har börjat träna igen. känna glädjen i att ta en promenad och rensa tankarna. 
 
jag gjorde en egen adventsljustake. hade målade vinflaskor sedan innan och köpte små hjärtan i hängen som jag hängde på. första, andra, tredje och fjärde. 
 
alla 3 säsoger av "morden i sandhamn" rullade flitigt på datorn nu innan imorgon när den nya säsongen börjar. 
 
julpyntet åkte upp nu redan. vi har även pyntat granen på jobbet, så roligt att se barnen så lyckliga av en julgran. dom dansade och hoppade av glädje. 
 
en morgonselfie
 
lite nya kläder. en ny fin jacka som jag längtat efter och letat efter som en tok. jag hittade den äntligen på bikbok, 499kr. även en bombarjacka/tröja och ett par nya vardags klackar. 
 
imorse var det så himla fint på himlen. jag hann äntligen äta frukost och jag satt i lugn och ro när jag åt och bara njöt. i vanliga fall är det alltid superstressigt på morgon eftersom jag tror jag hinner med allt men det är samma visa varje morgon. men jag börjar lära mig nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0