semester - bildbomb







ovanstående bilder från tisdagen







onsdagen







torsdagen 



fredagen
















lördagen - lingbolyran


fina stina, emma och kalle! 

jag och min älskade vän petra har gjort saker hela veckan med massor av underbara människor! tagit vara på varenda sekund av den enda semester veckan jag fick! det enda vi upprepat flera ggr denna vecka är att ligga på filtar och chilla med thyra på emil och Annas nya tomt och hjälpt dom lite med nya huset :) så roligt! 

i tisdags  hade jag 2/3 systrar till simon här på besök och sedan var jag malin och petra på ön i hedesunda och mysdansade till arvingarna. 

i onsdags var vi och badade och hade "cirkus" på anna och Emils baksida i kvällssolen. jag, jim och Nils skulle försöka stå på händer och hålla upp oss med huvudet i marken. tjejerna tyckte jag såg ut som en struts.... grillade och fick sedan för oss att gå på Sjöbackens trubadur och efterfest med "tomten är far till alla barnen" på tv med ett härligt gäng! 

i torsdags var vi barnvakt till thyra och låg på sjöbacken och sola och badade hela förmiddagen. hade thai-picknick hos anna och emil och sedan åkte vi till Niklas mitt i natten och åkte dodge ram! 

fredagen spenderade vi med lina och elwa, älskar bebisgos!! sen hade vi lite poolhäng hos malin. 

lördagen bestod av lingolyran. detta var nog det absolut roligaste året någonsin. vi förlorade alla matcher men vi hade kul i våra neonfärgade shorts och linnen, drack alkohol och hade fest hela dagen. mot kvällen var vi några tjejer hos anna och åt exotisk planka och sedan fick vi skjuts till lingbo. åkte ut till "kollo", en badstrand där alla kom och förfestade innan vi gick till den riktiga festen på parken. från kollo åkte vi fyrhjuling med släp bakpå med bänkar och bord på! musiken var på högsta volym och alla dansade och sjöng! underbar stämning. 

i söndags åkte jag till både fd. svärfar och familj och svärmor med familj. satan vad jag saknar dom. dom är guldvärda för mig fortfarande. underbara är dom! kärlek! är så glad att jag fortfarande kan åka dit utan att det känns dumt. man känner sig fortfarande så älskad när man kommer dit. 

jag har världens finaste människor runt om mig varje dag och är så tacksam över att dom finns i mitt liv! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0