marknaden 2014





















marknaden började med att jag och petra fixade oss hemma hos henne på fredagen. tog cykeln ner till emil och anna och där var det fest. hur mycket folk som helst och skit kul vare. shottade skåneshot med alla där tror jag, blev en hel del. usch..  tog en promenad ner på öltältet också och träffade martin björk. åt en pizza på cykeln och vinglade hem runt halv 4. 
 
lördagsmorgonen var inte lika rolig. shotsen. tog oss hem till lina, hennes lilla Elwa fyllde 1 år redan så fikade lite där hemma sen åkte vi till malin, badade i poolen ca 10 min i 9 graders molnighet och fixade oss för kvällen. festade uppe hos hennes bror och alla hans kompisar, sjukt roligt. sedan öltält, martin björk igen,  i spöregn. och åter en pizza som nattmat. 
 
söndagen spenderades i sängen och kom hem till skutskär runt 18.drog på mig världens förkylning, under lördagsnatten var jag superhes och trodde väl att jag skrikit hela kvällen men det sitter fortfarande i, idag onsdag. gör skit ont när jag sväljer och snoret rinner. hostar snart upp lungorna. så gå, full i spöregn.. ingen bra ide. annars, en skit bra helg!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0