på måndag

på måndag får jag nycklarna till lägenheten! låt denna helg gå fort nu. ska åka och handla lite prio1 saker med petra på lördag och sen blir det kanske bio med henne och pontus på kvällen. eller något annat kuligt kanske. dags för mig att vänja mig vid att vara tredje hjulet nu också. aldrig hänt tror jag... haha. det jobbiga är att jag inte vet vad jag ska packa. allt i köket är redan nerpackat från jag flyttade i september och några andra nödvändiga saker har jag kvar hos simon. ska ta hans mikro som är gammal som satan (faktiskt mammas och pappas gamla, men funkar, det är viktigast!), lite kastruller, bestick och så. får se när jag hämtar det, inte superbråttom egentligen! jag har liksom allt nerpackat i lådor redan, inte flyttlådor kanske men korgar och så. så det är lätt att ta med sig. 

har jobbat i marma tre dagar nu, mysigt därute. påminner om lingbo fast lingbo är finare och ligger varmare om hjärtat. imorgon är jag i harnäs. saknar kidsen och personalen där nu efter en veckas jobb på annat håll. gos. nu ska jag fortsätt kolla film och mysa ner mig i sängen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0