om en vecka

förhoppningsvis sa jag. och så blev det. 1 december får jag flytta redan. och jag får börja inredningen med julpynt. såååå mysigt!!! min lilla vita julglan får plockas upp direkt och göra sig fin i höstmörkret! det var därför jag hoppades på att få flytta i december så jag hinner använda mina julsaker. jag är inte så sugen på att använda allt i mammas källare i ett förråd med massor av andra saker och då får julgranen vänta tills nästa år... blir så mycket bättre såhär! superkul.
 
imorgon åker jag till valbo och tänker köpa mig en ny telefon. mitt abonemang går ut i december och ska ändå byta till ett annat så tänkte byta telefon också. min 4a börjar bli så fruktansvärt seg och jag är så nöjd med iphone så uppdaterar mig till en 5a. ska kika på lite saker till lgh också när jag ändå är ute och shoppar.
 blev ju lite stressad nu när  jag hade ställt in mig på februari men får ta det långsamt och succesivt när jag har råd. decemberlönen blir dock fetare än någonsin så ser fram emot att handla dååå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0