hola senorita

idag är det varmt. när jag klev ut från gymmet för en liten stund sedan bara så kändes det som att jag slogs in i en vägg. så varmt var det fortfarande och klockan är 19.30. UNDERBART!!!!!

idag har jag jobbat och med det varit ute i solen hela dagen. dock var det lite blåsigt i mellanåt så man fick stå med en tröja på. men jag klagade inte för det för nu kan man gå utan jacka. happiness! jobbade 7:30-16, skulle egentligen börjat 11:30 men tacka fan för sjuka barn så att den ordinarie lär vara hemma och ge mig fler timmar.. hehe nej stackars barn men kul för mig. höhö.
imorgon ska jag putsa fönster och jag som tränade armar idag. kan inte sluta bra imorgonkväll!


på lördag är det bröllop och som jag längtat! ska bli så kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0