hejhej hallåååå

längesen nu!
har inte haft tid att blogga de senaste dagarna.

i söndags var jag hem till mamma för lillebror fyllde år. i måndags följde jag med svärmor och kastrerade hennes lilla hund, stackarn! ajaj. på kvällen åt vi middag hos simons farmor och farfar och avslutade kvällen i ockelbo på nån fest. i tisdags åkte vi till valbo och gävle och åkte sedan fyrhjuling i det fina vädret hela kvällen. igår var jag uppe hos svärmor och umgicks med henne och tog sedan med thea på lite träning med elina. nu lagar jag mat, hemgjort mos och fläskfilé som vi egentligen skulle ätit på sista april men blev ju bjudna på mat istället. efter lunchen åker jag ner till ockelbo och handlar och hämtar upp elina för hemgång till lingbo igen för lite träning ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0