det går bra nu, kompis det går bra nu!

nu är jag lite piggare än vad jag var i lördagsmorse.
i lördags shoppade vi, skorna och shortsdressarna jag visade och myste bara med mat och trevligt sällskap på kvällen. i söndags tog vi bilen ner till västerås och köpte en växellåda till min trasiga bil som bara står hemma hos mamma. hoppas den börjar fungera nu då! i går var jag ledig (arbetslös) och bara var hemma och göra nyttiga saker och tränade lite på kvällen. idag ska jag jobba 11.15-17(?) och imorgon 8-12:15 eller hur det var.

på lördag börjar mitt sommarjobb. dock bara på helgerna tills dom börjar ha öppet på vardagar också. uppe på kilafors golfklubb. jobbar både lördag och söndag! känns skit bra. får se när dom drar igång med hela veckor.

det går bra nu! från att gå helt arbetslös och inte veta ett skit om hur det blir i sommar har jag fått lite klarhet iaf och 2 extra jobbdagar denna vecka helt oplanerat.. AWESOME.

nu ska jag snöra på mig skorna och åka upp till svärmor för en promenad innan jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0