visiten hos min mor

i torsdags var jag och solade och nästan badade med elina och denise i långbo. väldigt mysigt ställe det där. fortsatte solningen hemma hos elina i några timmar och tog sedan med mig denise till gävle och sedan fortsatte jag ensam hem till skutskär och min fina mamma. som jag hade längtat! vi hyrde film, jag lagade mat - underbar carbonara och åt ost och kex. jag sov med mamma i hennes säng för första gången efter 10 år typ. när mamma kom hem från jobbet i fredags så åkte vi ner till uppsala och firade min yngsta moster och där var det full fart. vi blev bjuden på grillat istället för att stanna på max påvägen hem, otroligt gott var det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0