my little baby

imorse lämnade jag in min bil på verkstaden här i lingbo för att byta ett hjullager. lät som att bilen höll på att rasa sönder när man körde den. men efter en mycket rolig kostnad och ett fint arbete låter den som en tyst liten mus. alltså ingenting. weeho! städade på simons jobb idag också, skurade lite golv och så innan dom börjar jobba igen nästa vecka. blev bjuden på mat av hans snälla farmor och farfar på bocken och ska även hem till dom ikväll också för att äta lite grillat med svärfar och hans familj också. mysigt!
 
imorgon åker jag in till gävle för att kika efter besiktning innan det blir körförbud och sedan kör jag ner till skutskär för att hälsa på familjen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0