helgens bravader

jag jobbade i fredags. kom hem runt 7, fixade mig och vi stack ner till simons kvinnliga kusin och festade lite grann. umgicks med trevliga människor men även några som var lite underliga. skulle ner på marknaden vid 23tiden men vädret ville inte vara på bra humör så vi tog bilen hem (jag var nykter och körde) och somnade runt midnatt.

lördagen började med att min knäppa sambo och hans kompis får för sig att springa från lingbo till ockelbo, alltså 1,7 mil. bra gjort! jag och lea (kompisens flickvän) åkte ner och gick på marknaden och mötte sedan upp grabbarna som hade sprungit nästan hela vägen ner. gick hem till sarah (där vi var i fredags). fick grillat eftersom dom hade så mycket mat över, underbara ni!! gick över till malin som bor granne med sarah och började kvällen med tjejerna. kvällen avslutades på marknaden. i öltält, karuseller, bakgator och slutligen bussen hem halv 3.

igår var vi hyffsat pigga och åkte ner på marknaden en sista gång för att shoppa lite saker vi kikat ut. åkte hem och myste hela dagen i soffan och slutade på bocken för lite middag och fotboll hos svärmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0