du är för feg för att stå upp för en av dom egentligen viktigaste personerna i ditt liv

alla gånger du bara strutat i mig
alla gånger du bara skitit i att ta mig i första hand
alla gånger du bara slutat höra av dig
alla gånger du inte ens har hört av dig från början
alla gånger du prioriterat andra saker före mig
alla gånger du inte stått på min sida
ska jag komma ihåg.
 
du är inte den jag vill att du ska eller borde vara
du är för feg för att stå upp för en av dom egentligen viktigaste personerna i ditt liv
du verkar inte bry dig
du verkar inte vilja
du verkar inte kunna
du verkar bara skita i det
 
jag spelar tydligen inte lika stor roll som dom andra
jag verkar inte vara lika mycket värd
 
hade jag varit det så hade jag inte suttit rödgråten på en fredagkväll
och legat med täcket över huvudet.
denna gång ska jag bara skita i vad alla tycker. det är såhär jag känner och har alltid gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0