10 dagar

min blogg är tråkig.
jag skriver bara om min vardag,
lägger in lite texter när,var,hur.
kul? nja.
jag vill att den ska bli lite mer spännande
och jag vill ha lite olika projekt så att det inte
blir vanliga tråkigt vardags inlägg.
fatta va?

så jag tänkte börja med 10 dagar (jag började med
en sån förra året men det sket sig så jag raderade allt, tror jag haha)
kör ju redan med 30 bilder men det är ju bara bilder.
vill skriva också.

Dag 01 – om mig
Dag 02 – kärlek för mig
Dag 03 – mina syskon
Dag 04 – min framtid
Dag 05 – min outfit
Dag 06 – mitt senaste köp
Dag 07 – mina vänner
Dag 08 – mina favoritfilmer
Dag 09 – ett fint minne
Dag 10 – ett minnesvärt ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0