imorgon imorgon imorgon

slutade jobbet 17.00 igår. kom hem vid 18 och gjorde mig iordning för middag hos svärfar. tacos! aj löv it. sen hämtade vi elina i ockelbo och tittade på bridesmaids här på hemmabion. hur rolig som helst! skrattade så jag knappt kunde andas ibland. haha.

eftersom jag fyller år imorgon (hihihihi) och släkten kommer för att fira mig idag så har vi varit duktiga och städat hela lägenheten! har även hunnit med att tvätta och sorterat tvätt. känner mig duktig och vuxen idag :) innan alla kommer vid 15-tiden så ska vi äta pizza och jag är redan jätte hungrig!!! får se hur det går.. måste ha en macka nuuuuu.



bild från förra årets födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0