Dag 03 – mina syskon

jag har inga riktiga syskon (men alla är ju självklart som det ändå), jag var ensambarn fram tills mamma och pappa skilde sig när jag var 4 år. snabbt därefter fick jag två låtsassyskon, kristin om är 20 (född -91) och erik som är 18 år (född -93). när jag skulle fylla 6 år fick jag en lillebror på mammas sida, jacob som är 13. när vi var 9, 10 och 11 så fick vi en lillebror på pappas sida, alexander som är 9 år.
eftersom jag, kristin och erik är jämngamla och tripp, trapp trull så har vi alltid funkat så bra ihop. vi umgicks alltid som kompisar och gjorde hur mycket galna grejer som helst. kan alltid skratta åt ingenting och har exakt samma humor. nu när jag har flyttat hemifrån så ses vi inte så ofta, vilket jag tycker är synd. jacob och alexander som är lite yngre har jag aldrig kunnat umgås med på det sätt jag umgås med kristin och erik och det tycker jag också är synd. jag älskar er alla lika mycket och saknar er! puss




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0