Dag 02 – kärlek för mig

det finns så otroligt mycket olika kärlekar. man kan ha kärlek till familj, vänner, pojkvän/flickvän, musik, godis, spel, sporter, shopping, kaffe, datan, skolan. allt man tycker om är kärlek. kärlek betyder inte att man älskar, det räcker med att bara tycka om. älska är ett starkt ord och det krävs nog hemskt mycket kärlek till det man gillar om man ska älska det. vänner som säger "älskar diiig!!!" fast dom bara har träffat varandra några gånger älskar nog inte varandra egentligen som långvariga vänner, vänner som varit vänner i flera år och känner varandra som syskon. jag tror dom säger det för att det har blivit som en grej liksom, visa att man är vänner på något sätt.

det jag har mest kärlek till är familj, pojkvän och vänner. dom finns alltid där för mig om det skulle vara något, jag kan alltid prata med dom om allt, har alltid roligt och skulle man ha tråkigt så skulle det inte göra så mycket. sen tycker jag om musik väldigt mycket, jag lyssnar alltid på musik. jag gillar shopping, godis, mat, massor av saker.. men det jag verkligen älskar är de tre första sakerna, familj, pojkvän och vänner.
hoppas ni fick en klarhet i vad jag tycker kärlek är, haha.




















många fler vänner också men hade inte bilder på er alla.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0