Dag 01 – om mig

sinikka linnea ivarsson heter jag, fyllde 19 år förra veckan. dagen efter studenten flyttade jag ihop med min pojkvän som jag varit tillsammans med i ett år nu precis. vi flyttade upp till lingbo och bor i en fin lägenhet (3a) och vi trivs hur bra som helst. tidigare bodde jag i skutskär med mamma (+ låtsaspappa och lillebror) och i sätra med pappa (+ låtsasmamma, syster och två bröder) på gymnasiet gick jag barn och fritid och trivdes väldigt bra. fick väldigt fina vänner också! jobbar på mitt körkort som jag förhoppningsvis har inom en vecka. jag har jobb ibland, tar det som erbjuds. jag har inget speciellt intresse, är ganska tråkig så av mig. jag älskar musik, måste ha musik för att överleva typ. inte riktigt, men nästan. finns nog inte så mycket mer jag kan säga om mig, så det får räcka sådär..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0