tänkte bara dela med mig av några åsikter jag har om kärlek

kärlek är underbart. det tycker nog dom flesta och det är alltid roligt att höra komplimanger och fina ord från dom man älskar, MEN när alla andra ser vad ni skriver till varandra så blir det faktiskt ganska irriterande.

inte alla, men en del nykära flickor och pojkar skriver deras känslor till deras partner på facebook, EXAKT HELA TIDEN, varför liksom? varje dag, samma visa. "älskar dig älskling, du är bäst, du är det finaste i mitt liv, vi för alltid, älskar dig ännu mer nu än för en sekund sen (typ), puss på dig, kyss, du är så snygg!!"
och sen när dom säger: älskar dig, du är så fin! nej du är fin. men du är finare, nej det är du som är det! säg tackdetsamma och var nöjd eller skicka ett gulligt sms istället för att alla ska se allt ni skriver till varandra.

jag har också varit nykär, jag är kär fortfarande. helt underbart är det men inte behöver väl jag skriva till min pojkvän på facebook vad jag känner för honom varje dag. det blir överdrivet tillslut och då uppskattar man inte kommentarer och komplimanger lika mycket. då känner man tillslut att man bara säger det för att det är gulligt, inte för att man menar det. och sen dom som bor ihop, som säkert sitter vid varsin data i samma lägenhet och skriver något gulligt till varandra fast dom kan gå en meter till den andra och säga det. gaaah

nu menar inte jag att man aldrig får skriva gulliga saker tillvarandra, det är självklart ni ska göra det ibland, det är gulligt. men hela tiden blir bara överdrivet.

förlåt till alla som gör såhär, men det är faktiskt ganska jobbigt
kände mig ganska taskig nu men det skiter jag i

Kommentarer
Postat av: Idaa!!

Hahahahahahha WORD LINNEA!!!!!!

2011-10-18 @ 08:40:21
URL: http://Idabohlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0