Run the show

I fredags var vi ju som sagt på 50 cent, coolt. I lördags vaknade vi tidigt och började flytta alla saker. Höll på till klockan 6 på kvällen och jag var så trött så jag skulle kunnat somna ståendes. Vid midnatt skulle simon hämta en kollega i gävle så vi passade på att gå på bio, In time. Rätt bra men lite löjlig film med Justin Timberlake och Amanda Seyfried. Igår vaknade vi ännu tidigare och åkte iväg på en gång och gjorde lite ärenden. Stack vidare till ockelbo, järbo, Sandviken och årsunda för att kika på skotrar och fortsatte sedan mot Valbo. Köpte nya täckbyxor och lite filmer eftersom vi inte har nå internet att ladda ner filmer med. Kikade pizza på kvällen och kikade på Get rich or die trying innan sovdags! Nu ska jag klä på mig och cykla upp till lägenheten för att städa så det blir klart någongång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0